A harmadik beállításnál már kevésbé drámai hatásvolt a cél. Alexis Rembrandt képeiből merített inspirációt és a softboxhasználata mellett döntött. „Amint látszik, az árnyékos részek nem olyansötétek, mint a Reflektor használatával és a háttérre is több fény jut.”-magyarázza Alexis.A negyedik beállításhoz szükség volt az asszisztenssegítségére, aki fekete kartont tartott a modellek mögé, amíg a profilfotókkészültek.„Teljesen más hangulatot szerettem volna, ezértvolt szükség a fekete háttérre. Ezek a képek egészen eltérő hatást keltenek azelőzőeknél. Kyle Beckerman-ról készített kép a kedvencem, mert a Narrow Beam Reflectorfénye nagyon jól mutat a rasztatincsein. „ Második rész - acímlapfotózásA Clint Dempsey-ről készült címlapfotóhozegyenletes fényre volt szükség, ezért a képek elkészítéséhez négy Softboxothasználtak. Harmadik rész – csoportképekVégül, miután mindennel elkészültek, jöhettek a csoportképek.Ebben a beállításban Alexis ugyanazt a fényt használta, mint a címlapfotóelkészítésekor.A fotózásról még több infót Alexis blogján,illetve weboldalán találsz.
Hozzászólás írása