Gyakran Ismételt Kérdések
1. Lehetséges-e házhoz szállítást?
Igen, erről a szolgáltatásról részletesebben az alábbi linken olvashat.
http://www.tripont.hu/tartalmak/szallitas
2. Azonosak-e az árak a bemutatóteremben és a webáruházban?
Igen, nincs külön díjszabás online áruházunkban.
3. Elfelejtettem a jelszavamat, mi ilyenkor teendő?
Jelszó emlékeztetőt webáruházunkban a jobb oldalt felül, a "Belépés" menüpont alatt igényelhet.
4. Lehetséges bakkártyával fizetni a bemutatóteremben?
Igen, bemutatótermünkben van lehetőség a bankkártyával történő fizetésre.
5. Hol tekinthetem meg a bemutatóterem telefonszámát?
Szaküzletünk telefonszáma +36-1/808-9888, email címűnk info@tripont.hu
6. Kell-e fizetnem házhozszállítási díjat a megrendelt termékekért?
Amennyiben 100.000 Ft alatti értékben vásárol nálunk terméket, 1.990 Ft a házhoz szállítási díj. 100.000 Ft felett cégünk átvállalja a házhoz szállítási díjat.
7. A rendelhető állapotú termék mikor érkezik meg?
"Rendelés" állapotú termékeink várható szállítási ideje nem egységes. Részletes információért szíveskedjen felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunk elérhetőségein.
8. Elállhatok-e a vásárlástól?
Igen erre a termék átvételét követően 14 napja van. Elállási nyilatkozatát ügyfélszolgálatunknak írásos formában az info@tripont.hu email címre kell megküldenie. A nyilatkozat az alábbi linkről tölthető le: Elállási nyilatkozat
Az elállási jogot kizárólag fogyasztók gyakorolhatják. Fogyasztónak minősülnek az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyek.
9. Elakadtál? Kérdezz bennünket, segítünk!
Ha elakadtál, kérdésed van, vagy nem tudod, melyik termék számodra az ideális, segítünk!
Személyesen:Tripont bemutatótermében, 1131 Budapest, Reitter Ferenc utca 132/J, hétköznap 10 és 18 óra között.
Telefonon: (06-1) 808-9888 számon, hétköznap 10 és 18 óra között
Skype: tripont
Emailen: info@tripont.hu