Vásároljon online vagy hívja a +36-1-808-9888-as telefonszámot!
Üdvözöljük oldalunkon! Szeretne bejelentkezni?

Termékeink

Szállítási feltételek

Magyarország egész területén ingyenes házhozszállítás bruttó 100.000 Ft feletti rendelés esetén.

Bruttó 100.000 Ft alatti rendelési érték esetén a szállítási díj 1990 Ft.

Nagyméretű hátterek esetén (2,72mx11m és 2,72mx25m) a kiszállítási díj 2200 Ft

Internetes vásárlás és házhozszállítás részletes leírása:

Házhozszállítás

Hasznos tudnivalók házhozszállításról:

A kézbesítést a Sprinter futárszolgálat végzi. A Sprinter európai cég, amely megbízható, magas minőségű, rugalmas csomagszállítási szolgáltatásokat nyújt. Hogyan lehet házhozszállítást kérni?

Házhozszállítást internetes vásárláskor kérhet. A rendelés feladásakor választhat az "üzletben veszem át" vagy a "házhozszállítást kérek" opciók közül.

Itt adhatja meg a házhozszállítási címet is.

Ezen kívül telefonon vagy emailben is leadhatja megrendelését, és kérheti a házhozszállítást.

Kiszállítás időpontja:

A futár 8 és 17 óra között szállít ki, azonban előre pontos időpontot nem tudnak biztosítani, így javasoljuk hogy munkahelyére vagy olyan helyre kérje a kiszállítást, ahol gond nélkül át tudja venni napközben a csomagot.

Fizetés módja házhozszállítás esetén:

Ha a weboldalon bankkártyával fizet, vagy előre utalással egyenlíti ki a vételárat, a futártól megkapja az árut és a számlát, de ekkor nem kell a futárnak fizetnie.

A kiszállítás menete

Ha a rendelt termék van raktáron, a rendelés beérkezését követő 2. napon szállítja ki a futár. Kiszállítás előtt kollégánk telefonon fogja Önt keresni, hogy a szállítási címet és időpontot ismét egyeztesse Önnel.

A futárcég a kiszállítás napján a szállításról önnke egy tájékoztató sms-t küld.

A futár, ha kérdése merül fel, felhívja Önt a kézbesítés napján a kora reggeli órákban. Sikertelen kézbesítés esetén a futár egy vinyettát hagy a helyszínen. Ön öt napon belül kérheti a csomag ismételt kiszállítását a futárszolgálat ügyfélszolgálatánál (tel.: 06-1-347-3000).

Ha Ön nem veszi fel a kapcsolatot a futárral, akkor az első sikertelen kézbesítést követő 2-5 napon belül próbálja meg újra eljuttatni Önhöz. Javasoljuk, hogy egyeztesse le a második kiszállítás idejét, hogy minél gyorsabban megkapja a csomagot.

Ha a kézbesítéssel kapcsolatban bármi további kérése van a házhozszállítás napján (pl. cím, időpont módosítás) hívja a futárszolgálat ügyfélszolgálatát (tel.: 06-1-347-3000).munkanapokon 07 és 20 óra között.

A házhozszállítás díja:

Magyarország egész területén ingyenes házhozszállítás bruttó 100.000 Ft feletti rendelés esetén!

Bruttó 100 000 Ft alatti rendelési érték esetén a szállítási díj 1990 Ft

Ön a megrendelésének leadásával a Tripont Kft. vásárlója lesz. Kérjük, olvassa át az alábbi tudnivalókat:

Az eladó:
Tripont Kft.
Telephely: 1131 Budapest, Reitter Ferenc utca 132/J
Adószám: 14247660-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-895442
Csomagküldő kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: C/ 002 929
Telefon és fax: +36-1/80-89-888
E-mail: info@tripont.hu

A szerződés tárgya:
A Tripont Kft. www.tripont.hu URL-en üzemeltetett Internetes áruházában található valamennyi árucikk és szolgáltatás.

Vételár, fizetési feltételek:
Az árucikkek melletti ár az árucikk vételára, amelyet nettó és bruttó, valamint forint és euró értékben egyaránt feltüntettünk. A Tripont által üzemeltett Internetes Kereskedelmi Rendszer sajátosságaiból adódóan az egyes regisztrált felhasználóink a vásárlásaik során különböző, egyéni árakat kapnak, amelyek csak rájuk és csak az adott pillanatban érvényesek. Későbbiekben azok az árak nem érvényesíthetőek. Hosszabb időintervallumra érvényes árajánlatokért vevőink bemutatótermi értékesítőinkhez forduljanak.

A megrendelés módja:
A Tripont Kft. által üzemeltetett Internetes kereskedelmi alkalmazás segítségével kiválasztott termék megrendelése történhet magán a webes megoldáson keresztül, a kiválasztást követően telefonon vagy faxon történő megrendeléssel, e-mailen vagy postai levélen. Az áru átvételének helyét és módját a megrendeléskor Ön választja ki.

Szállítási feltételek, az áru átvételének módja:
A Tripont Kft. lehetőséget biztosít az Internetes alkalmazásában megrendelt termékek bemutatótermében (1131 Budapest, Reitter Ferenc utca 132/J) való személyes átvételére. Ebben az esetben semmiféle szállítási vagy egyéb tranzakciós költség nem terheli a vevőt bármely árkategóriában vásároljon.

A mennyiben a megrendelt termékek raktáron vannak, a bemutatóteremben munkanapokon a megrendeléstől számított maximálisan 1 munkanapon belül a termékek átvehetők.

Kiszállítás esetén munkanapokon a megrendeléstől számított maximálisan 2 munkanapon belül a terméket szerződött partnerünk házhoz szállítja. A kiszállítások minden esetben munkaidőben (munkanapokon 8 és 16 óra között) történnek. Az áru átvétele:
A szállítás teljesítésével kapcsolatos reklamációt csak abban az esetben fogadunk el, ha azt az áru átvételekor jelezte. Kérjük ezért átvételkor ellenőrizze a csomag és az áru sértetlenségét.

Tájékoztatjuk, hogy a bankkártyás visszaélések megelőzése érdekében, kollégánk és/vagy a futárszolgálat munkatársa kérni fog Öntől egy fényképes igazolványt a rendelése átadásakor, azonosítás céljából.

Garancia:

Garanciális kérdéseket Magyarországon az aktuális törvény, jelen esetben a 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet szabályozza. Kérjük, ellenőrizze a garancialevélen szereplő információt a garanciaidőre vonatkozóan, amely a fenti törvénytől eltérő lehet.

Jótállás:
A jótállást a vevő a számára kitöltött, valamennyi technikai eszköz értékesítése során a vevő részére átadott jótállási jeggyel és az eredeti számlával érvényesítheti. A jótállás csak a berendezés vagy eszköz szakszerű tárolása, szállítása és használata esetén áll fenn.
A jótállás megszűnését vonja maga után, ha a készüléket rendeltetésszerű használaton túlmenően nem a Tripont szakszervizében javítják, bővítik, upgradelik, átalakítják, szoftverét (beleértve a vírusok okozta károkat) megváltoztatják. A berendezés hibájának kijavításán túlmenően a jótállási időszakon belül sem vállalunk felelősséget a meghibásodásból eredő egyéb károkért, a felhasználót ért veszteségekért.
A jótállási határidő kezdete a számla kiállításának dátuma.
A jótállás és garancia érvényesítésére, kérjük őrizze meg a jótállási- és garanciajegyet, valamint az eredeti számlát.

Kérem várjon!