<br><br><br>A legtöbb élvonalbeli fotográfusegyetért abban, hogy nem szabad hanyagolni a hétköznapi munka mellett sem aszemélyes ötleteken, az önkifejezési vágyon alapuló projekteket. A kreativitásszabadjára engedése a legjobb módja annak, hogy emlékeztessük önmagunkat, miértszeretettünk bele a fotográfiába, s könnyen lehet, hogy ezeket az ötleteketkamatoztatni tudjuk egy-egy kereskedelmi munkánkban. Egyértelmű bizonyítékezekre az állításokra Rossella Vanon füstösen dögös portréja.A portré elkészítését megelőzte,hogy Rossella egyik amerikai modell barátja, épp Londonba látogatott és fölkeresteRossellat, hogy frissítsék a portfólióját. Ugyanebben az időben jött egy másikmegkeresés is portfóliófrissítési céllal, egy ausztrál profi sminkestől.Megragadva a véletlenek ilyen pompás összjátékát, elhatározták, hogy közösenkészítenek valami igazán szokatlant.</p>„Öt fényforrást használtam ehhezaz egyetlen képhez” mondta Rossella. Három Profoto D1 és 2 vaku voltsegítségére. A két vaku 45 fokos szögben a modell mögé volt állítva, egyikjobbról, másik balról. A bal oldali sárga (amit láthatsz a modell vállán,nyakán és kezén), a jobb oldali zöld (amit láthatsz a vállon és a tenyéren)fóliával ellátva világított.</p>A 2 darab D1 monolight a modellelszemben volt elhelyezve, tükrözve a hátsó vakukat. A bal oldali sötétkékfóliát, a jobb oldali világoskék fóliát kapott. Jól látható a hatásuk, haösszehasonlítjuk a modellt elölről és hátulról.</p>A főfény szintén egy D1 volt, deebben az esetben egy Softbox RFi 1,3 × 2-vel ellátva. A Softbox a kamerátólbalra volt elhelyezve úgy, hogy a fény egyenesen a modell arcába világítson. ASoftbox volt az egyetlen fehér fény a fotózáson. Erre azért volt szükség, mertRossella nem akarta, hogy a kék, a modell arcán ugyanaz a kék legyen, mint ahátán. A Softbox lágy fényének a további hatása, hogy a különböző színek, újabbszíneket kevertek ki egymással.</p>www.rvanonphotography.com<br></p> <br><br><br><br>További képek:<br><br><br><br><br>
Hozzászólás írása