<br><br>„Mivel két különböző képet kellett készítenem ugyanazon a napon, ezért egy nagy stúdiót kellett használnunk. Két szettet állítottunk fel, ami lehetővé tette számomra a gyors változtatásokat az első kép elkészülte után. Minden reklámot 5-6 órán keresztül fotóztunk a modellekkel. Ez azt eredményezte, hogy az első nap 10-12 órás munkával végződött.” Geoff elmondta, hogy egy nappal a fotózás előtt fénypróbát kellett csinálnia, amíg a díszlet folyamatosan felépült. Ez leegyszerűsítette számára az egész előkészülteteket, így a fotózás napján csak a kamerát kellett beállítani és helyére rakni.</p><br></p><br><br><br><br><br><br>A fények felállításához 4 darab Pro-8a Air generátort használt. Előröl Giant Silver 210-es és Giant Reflector 240-es fényformálókat használt ProHead Plus fejekkel. Ezen felül 2 másik Pro-8a Air generátort használt áteresztőről való visszapattintással a modellekre Zoom reflektorral. Ezen felül használt egy plusz extra ötödik Pro-8a Air generátort a modellek derítéséhez.<br><br>„Egy olyan fotózásnál, mint ez, a fény és a kamera összehangolása nagyon, de nagyon fontos, mivel különböző elemeket fotózok, amelyek a munka elkészülése közben nem látszanak, de a végén egy nagy képpé állnak össze. Úgy kell kinéznie, mintha egy felvétellel készült volna.” <br><br><br><br><br><br><br><br><br>„A fényben való megközelítésem a felvételre az volt, hogy megtartsam az egyenletes és tiszta látványt. A fal színeinek élénknek és pontosnak kellett látszódnia, ehhez kis világítási szögekre volt szükség, hogy leemeljem a modelleket és a folyadékot a háttérről.”<br>A fotózást több órás utómunka követte. Geoff összefoglalta, hogy a legtöbb időt a tökéletes loccsanás kiválasztása vette igénybe, hogy megtalálják azt az egy és tökéletes loccsanást, amely passzol a modell öltözékéhez.<br><br>Geoff Ang portfólióját itt találod.<br>[Profoto]<br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br>
Hozzászólás írása