{{Blog.cim}}
Ha a fényképezés tárgya vagy a környezete csupán rövid ideigáll adott formában rendelkezésre, a gyorsaság kulcsfontosságú lehet. Olyankörnyezetben, mint amilyen a Brooklyn híd, nagyon gyorsan kell akcióba lépned,mert ennek hiányában profi fotósként hónapokkal előre kell foglalnod és nagyösszegért engedélyeket vásárolni, vagy a helyi rendőrség hamar eltávolít ahelyszínről (Megj.: Világszerte több országban, így New Yorkban is engedélyhezvan kötve a fotózás, ha vakut, állványt vagy egyéb kiegészítőt használunk.) Hamégis ilyen helyen szeretnénk profi fotókat készíteni, szinte észrevétlennékell válnunk és nagyon gyorsan kell cselekednünk, mindemellett is jó, hafelkészülünk rá, hogy valószínűleg gyorsan kell majd kereket oldanunk.
A második közeli felvételnél Sal három A1-est használt. Akamerára rögzítettet A1-et csupán elsütőként használta, míg a másik kettőtmodellfényként. Az utóbbiak közül az egyikre CTO szűrőt rakott, hogy lágy,meleg fényt adjon. A másik A1-et szűrő nélkül helyezte a pár mögé, ennekfeladata az volt, hogy élfényt adjon a párnak, elválasztva ezzel őket a háttérbenelterülő Manhattan fényeitől.
Az A1 három teljesen különböző félhasználási módja éppen aztaz eredményt nyújtotta, amit Sal elvárt: egyedi megközelítést a világ egyikleglátogatottabb helyszínén.
Cikk forrása itt.
A cikkben szereplő képeket készítette: Sal Cincotta.
Hozzászólás írása